Et truquem
Envia'ns el teu telefon i et trucarem, el mes aviat possible:

Nom y cognom

Telèfon:

Sel·lecciona la teva clínica

Al fer click a enviar estás aceptant la política legal.

ODONTOLOGIA CONSERVADORA

conservadora

L’odontologia conservadora s’encarrega de l’eliminació del teixit dentari afectat per la càries i la reposició de la cavitat creada, utilitzant materials odontològics per tornar a la peça la funció i l’estètica adequada.

Les revisions periòdiques, juntament amb les exploracions radiològiques adequades, permetran al nostre equip establir un diagnòstic precoç de la càries i, així, evitar l’afectació al nervi dental (endodòncia) o, en el pitjor dels casos, l’extracció i pèrdua de la dent.

Per això és important l’assessorament de l’odontòleg, ja que en moltes ocasions la càries no és sempre visualitzada pel propi pacient i en alguns casos no comporta molèsties o dolor dental.

Com puc eliminar la placa bacteriana?

A la llengua s’acumulen gran quantitat de bacteris. Per netejar-la podem fregar-la amb suavitat cap endavant mitjançant el raspall de dents o bé utilitzant un netejador lingual.
Neteja interdental: la neteja dels espais entre les dents.
Neteja habitual de les dents.

Per què he de cuidar la meva higiene bucal?

La higiene bucal ens permetrà prevenir malalties a les genives i evitarà en gran mesura la càries.
Però una higiene dental s’ha de realitzar de la forma i amb les eines adequades.
A més, li haurà de dedicar el temps necessari per a que sigui efectiva.